Darilo

15% popust na tvoje prvo naročilo

    *Od nas boš prejela samo koristne nasvete za nego las in obvestila o akcijah. Te pa imamo vsi radi, ne? [Z vpisom podajam soglasje o prejemanju vaše elektronske pošte in se strinjam s splošnimi pogoji in politiko zasebnosti in se zavedam, da lahko svojo privolitev kadarkoli umaknem.]
    Top
    Image Alt

    Splošni pogoji poslovanja

    Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.dolgolaska.si  pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

     

    Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na SPLOŠNE POGOJE POSLOVANJA in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

     

    Splošni pogoji poslovanja so veljavni od 1.6.2021

     

    PODATKI O PODJETJU :
    CAPILLUS D.O.O , Pivola 58 a , 2311 HOČE
    PE LOŠKA UL. 10, 2000 MARIBOR

     

    IBAN SI56 6100 0000 7666 063
    (odprt 6.6.2014, DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA
    Matična številka: 6256783000
    ID za DDV: SI90054709
    Datum vpisa:
    7. 11. 2012

     

    E-mail: info@dolgolaska.si
    S spletno trgovino dolgolaska.si upravlja podjetje Capillus d.o.o. Ob registraciji v sistem naše spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. . Kupcu se na takšen način olajša sam nakup in ponudnik zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se kupec strinja.

    DOSTOPNOST INFORMACIJ

    Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:

    • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku; v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
    • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    • način plačila in dostave,
    • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki.

     

    POGOJI POSLOVANJA

     

     VARSTVO POTROŠNIKOV

    Spletna trgovina dolgolaska.si deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

     

    Cene in ažurnost podatkov

    Vse cene izdelkov v spletni trgovini vsebujejo 22% DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine dolgolaska.si veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine dolgolaska.si. Cena ne vključuje dostave.

     

    Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

    Ponudnik – spletna trgovina dolgolaska.si skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

     

    Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega,video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

     

    Naročanje

    Naročila preko spletne trgovine dolgolaska.si

     

    Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini dolgolaska.si in preko e-pošte info@dolgolaska.si.

     

    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

     

    Naročila preko e-pošte info@dolgolaska.si

     

    Naročila preko e-pošte info@dolgolaska.si morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov; Ime artikla in ostale potrebne specifikacije kot so barva, velikost itd.

     

    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite v najkasneje 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti info@dolgolaska.si.

     

    Zavrnitev naročila

    Spletna trgovina dolgolaska.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

     

    100% varen nakup, pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

     

    VRAČILO ARTIKLA
    Zagotavljamo vam 44 dnevni rok za vračilo kupljenega blaga. 

     

    Skladno z določili 43. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@dolgolaska.si, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na naslov Partizanska cesta 77, 2000 Maribor mora biti oddana v roku nadaljnjih 30 dni od sporočila. V tem primeru kupec sam poravna stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga. V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila izdelkov brez stroškov pošiljanja.

     

    Izdelek morajo biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni nepoškodovani embalaži z vso priloženo dokumentacijo. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

     

    Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške. Prosimo, da poleg pošiljke priložite račun za kupljeni izdelek, vaše podatke ter vašo številko TRR-ja. Ko prejmemo paket vam vrnemo kupnino na vaš TRR, brez stroškov pošiljanja.

     

    STVARNA NAPAKA IN GARANCIJA TER UVELJAVLJANJE PRAVIC IZ TEGA NASLOVA

     

    Stvarna napaka

    Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.


    Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

     

    Garancija

    Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.


    V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

     

    REKLAMIRANJE ARTIKLA

    Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa ali izpolnjenega garancijskega lista.

    1. Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, lahko nam pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov : info@si.
    2. V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke(ime in priimek ter naslov)ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije.
    3. Za reklamiran izdelek bomo naročili prevzem paketa. Zraven paketa priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan.
    4. Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja CAPILLUS d.o.o. ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino opisane napake ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.

     

    Načini plačila

    V spletni trgovini dolgolaska.si omogočamo plačilo na dva načina in sicer:

     

    plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu (cena dostave 3,5 EUR z DDV)

     

    Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. V primeru plačila z gotovino ob prevzemu dostavljalcu ob prevzemu paketa izročite gotovino in dostavljalec bo za vas opravil plačilo. Dostavljalec zaračunava provizijo za dostavo po svojem veljavnem ceniku.

     

    plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR (cena 3,5 EUR z DDV)
    V primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki za račun, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Poštnina je v tem primeru ustrezno nižja. Dokler ne dobite elektronskega sporočila, ne nakazujte kupnine.

     

    POŠTNINA PRI NAKUPU NAD 50€ JE BREZPLAČNA

    Dobavni roki

    Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 1-5 dni. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši vas bomo o tem obvestili v 48ih urah. V kolikor se vam mudi, prosim vpišite to v opombe in potrudili se bomo, da bodo kupljeni izdelki najkasneje v 2 dneh pri vas. Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 30 dni ali izjemoma celo več

    .

    Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@dolgolaska.si ali 040-729-000. Z veseljem vam bomo povedali koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

     

    Dostava

    Pošiljamo VSAK DELOVNI DAN. Dostavo za spletno trgovino dolgolaska.si opravlja Pošta Slovenije.

     

    Varovanje podatkov

    Lastnik spletnega mesta dolgolaska.si (CAPILLUS d.o.o.) zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.


    V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

     

    Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

     

    Avtorske pravice

    Spletna trgovina dolgolaska.si je v lasti podjetja CAPILLUS d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

     

    Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

     

    Osnovni podatki o podjetju

     

    REŠEVANJE PRITOŽB IN SPOROV

    Vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo želimo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bomo spoštovali zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudili doseči dogovor.

     

    Pripombe in pritožbe sprejemamo na elektronsko pošto.

     

    Uporabnikom je na voljo več načinov kontaktiranja:

    1. pisno na naslov :  CAPILLUS D.O.O. , LOŠKA UL. 2000 MARIBOR
    2. pisno na elektronski naslov :: info@dolgolaska.si

     

    Postopek obravnave je zaupen.

     

    Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

     

    Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se spori rešijo sporazumno.

     

    V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno okrožno sodišče v Mariboru

    v

    At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos qui blanditiis praesentium voluptatum.

    Reset Password