Yap, to je del posla . Kolateralna škoda.
Že nekaj časa se odločam napisati nekaj besed na to temo. Želim si, da veš kako se spletni trgovci na začetku svoje poslovne poti počutimo ob prihodu poštarja z neprevzetimi pošiljkami. Vedi, da vsak paket v tej fazi poslovanja jemljemo še preveč osebno, saj smo porabili veliko energije, da te navdušimo z našimi izdelki.
“Poštar kaj spet? “
Globok vdih
” Ja spet !”
Podpis in izdih…

Rok za prevzem paketov pri pošti Slovenija je 15 dni.
Vmes malce pokukam preko sledilne številke kdo še ni prevzel svojega paketa in se odločim poslati opomnik.
Velikokrat naletim na očitek, da kaj težim in, da ima še čas za prevzem.
Od strank, ki jih po približno osmih dnevih kontaktiram jih le polovica prevzame pošiljko.
Tisti, ki so se odzvali napadeno z veseljem “teženje” pograbijo kot izgovor za neprevzem.
Kar nekaj. Res.
Želim si, da spoznaš naš celoten proces. Od samega prevzema tvojega naročila do odpreme paketa.
Želim si, da se zavedaš nastalih stroškov ob neprevzemu poštne pošiljke.
Vedi, da za vsako spletno trgovino stojijo LJUDJE , ki tvoj paket po svojih najboljših močeh skrbno pripravijo.
Ja, pa si misliš… ” Zakaj pa imaš sploh plačilo po povzetju? ”
No ja, ko je spletna trgovina še mlada velikokrat ljudje dvomijo v poštenje poslovanja. Trgovina začetnica še nima ustvarjenega zaupaja s strankami in podatek, da ni možnosti za plačilo po povzetju zelo vpliva na prodajo.
Kako izgleda postopek na Dolgolaski :
- SPREJEM TVOJEGA NAROČILA
- OBDELAVA PODATKOV – VPIS POŠTNE E SPREMNICE
- PRIPRAVA IZDELKOV V KOŠARICO
- ZAŠČITA VSAKEGA IZDELKA POSEBEJ
- PAKIRANJE
- ODPREMA
Naši paketi so večinoma težki okoli 1kg zato strošek poštnine, pakirnega materiala in obdelave stane okoli 8 EUR / paket.
Ko se tvoj paket vrne pomeni še cca +4EUR dodatnih stroškov.
Tako je, naše podjetje za neprevzet paket prevzame strošek okoli 12 EUR .
Pri deset paketih mesečno je znesek zanemarljiv.
Pri 100 paketih pa je številka precej resna.
Dolgolaska svoje zveste kupce zelo rada nagradi in ceni in zahvaljujem se vsem, ki se odločite za ostale plačilne možnosti.
- paypal
- plačilo s kartico
- predračun
Velikokrat pa dobim sporočilo : ” Ej sorry, da nisem prevzela paketa. Lahko prosim naročim masko za lase? Obljubim, da tokrat prevzamem”
Kako ti naj zaupam ? Zakaj sploh tratim čas?
Vem, živemu človeku se lako vse zgodi ampak res nočem izgubljati svoj dragocen čas z branjem tvojih izgovorov.
Izgubljen denar lahko povrnmo časa pa ne bomo nikoli.
Lahko sploh še kdaj naročim?
Ja, seveda.
Ampak prosim naše izdelke plačaj po predračunu ali preko kater druge opcije , ki je v trgovini na voljo.
Mi pa ti bomo samo enkrat spregledali stroške, ki so nastali v prvo.
Prosim, ne pozabi.
Za Dolgolasko stojimo resnični ljudje!
Hvala, da razumeš,
frizerka Nives